Google překladač: English Deutsch

Na mezinárodním veletrhu bauma 2013 v Mnichově představila společnost Jungheinrich světové veřejnosti novou generaci čelních elektrických vozíků s nosností až pět tun. Spolu s vozíky konstrukční řady 5 byla návštěvníkům poprvé představena také nová „linie S". Ta se osvědčí zejména při náročné překládce. Na veletrhu bauma 2013 prezentovala společnost Jungheinrich poprvé svůj zcela nově vyvinutý čelní elektrický vozík s konstrukční řady 5 (EFG 535-550) a „linie S" (EFG S30-S50). Tyto kompletně nově vyvinuté vozíky sledují jeden hlavní cíl a tím je hospodárnost.

ju

„Tato nová generace vozíků se vyznačuje vynikající efektivitou při maximálním výkonu", říká Stefan Pfetsch, vedoucí výrobního a portfolio managementu čelních vozíků s ve společnosti Jungheinrich.

Vozíky se mohou pyšnit nosností až pět tun. Z hlediska technologie jsou založené na koncepci Pure Energy konstrukční řady 4, úspěšně uvedené na trh v loňském roce. Stefan Pfetsch dále vysvětluje: „Nezávislé testy potvrdily, že ve vývoji této technologické koncepce se společnost Jungheinrich stala jednoznačně srovnávací značkou v oblasti čelních elektrických vozíků."

Koncepce Pure Energy je založena na využití nové generace ekologicky zajímavé Jungheinrich techniky střídavého proudu. Motory vyvinuté společností Jungheinrich se podařilo ještě lépe sladit s řídicí elektronikou. „Řízení střídavých motorů s vyšší frekvencí vede k extrémně vysoké hospodárnosti vozíků", pochvaluje si Stefan Pfetsch. Umístěním elektroniky ve vozíku bylo možné zkrátit délku vedení na minimum. Co nejpřímější spojení jednotlivých komponent s hydraulickým blokem navíc umožnilo ušetřit na hydraulických hadicových vedeních.

„Linie S" pro použití v obzvláště náročných podmínkách uvnitř i venku

Poprvé představovaná „linie S" jistě zaujme novinkou - programem vozíku s těžištěm nákladu rozšířeným na 600 mm, které znamená výrazné zvýšení zbytkové nosnosti. „Můžeme tudíž bez problémů používat i velmi náročná přídavná zařízení", dodává Stefan Pfetsch. Nová
linie S" je vybavena markantně robustní řídící nápravou a většími koly a je tak speciálně koncipovaná pro použití ve venkovních prostorách. Tato větší robustnost se uplatní především při náročných překládkách a použití v celkově náročných podmínkách ve vnitřních i vnějších prostorách.

Vozíky EFG S50s disponují parametrickým řízením (volitelně pro EFG 535-550) založeném na elektrickém řízení. Díky tomuto systému se dynamické chování řízení reguluje podle nastaveného programu pojezdu. Slovy Stefana Pfetsche: „Vedle dalších ověřených vylepšení efektivity vozíků si může řidič užívat mimořádně precizní techniky řízení."

Jednotný systém výměny baterie pro všechny čelní elektrické vozíky

Baterie 80 V této generace vozíků je v případě potřeby možné díky jednoduchému systému výměny baterie vyměnit velmi snadno a rychle. Za tímto účelem byl osvědčený adaptér SnapFit, tj. zařízení sloužící k upevnění baterie, spojen s Jungheinrich koncepcí bateriového vozíku. Díky zařízení SnapFit disponuje společnost Jungheinrich jednotným systémem na výměnu baterií 48 až 80 V pro všechny čelní elektrické vozíky, který lze kombinovat s libovolným, běžně dostupným nízkozdvižným vozíkem Jungheinrich, na který se baterie nakládá. „Díky tomuto jednoduchému a flexibilnímu volitelnému příslušenství se výrazně zvyšuje hospodárnost i u výměny baterie", říká Stefan Pfetsch.

Pět individuálně volitelných pracovních programů, resp. programů pojezdu nabízí uživateli velmi dobré přizpůsobení každému typu použití. Spotřeba energie u vozíků konstrukční řady 5 se přitom drží konstantně na minimální úrovni. „I toto je podstatný charakteristický znak principu Pure Energy společnosti Jungheinrich", zdůrazňuje Stefan Pfetsch.

www.jungheinrich.cz

ju1



Kalendář akcí

<<  Září 2024  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
Nejnovější akce

Žádné následující události

Odběr novinek

Newsletter T+Tnews

Zobrazit archiv T+T news