Na mezinárodním veletrhu bauma 2013 v Mnichově představila společnost Jungheinrich světové veřejnosti novou generaci čelních elektrických vozíků s nosností až pět tun. Spolu s vozíky konstrukční řady 5 byla návštěvníkům poprvé představena také nová „linie S". Ta se osvědčí zejména při náročné překládce. Na veletrhu bauma 2013 prezentovala společnost Jungheinrich poprvé svůj zcela nově vyvinutý čelní elektrický vozík s konstrukční řady 5 (EFG 535-550) a „linie S" (EFG S30-S50). Tyto kompletně nově vyvinuté vozíky sledují jeden hlavní cíl a tím je hospodárnost.
„Tato nová generace vozíků se vyznačuje vynikající efektivitou při maximálním výkonu", říká Stefan Pfetsch, vedoucí výrobního a portfolio managementu čelních vozíků s ve společnosti Jungheinrich.
Vozíky se mohou pyšnit nosností až pět tun. Z hlediska technologie jsou založené na koncepci Pure Energy konstrukční řady 4, úspěšně uvedené na trh v loňském roce. Stefan Pfetsch dále vysvětluje: „Nezávislé testy potvrdily, že ve vývoji této technologické koncepce se společnost Jungheinrich stala jednoznačně srovnávací značkou v oblasti čelních elektrických vozíků."
Koncepce Pure Energy je založena na využití nové generace ekologicky zajímavé Jungheinrich techniky střídavého proudu. Motory vyvinuté společností Jungheinrich se podařilo ještě lépe sladit s řídicí elektronikou. „Řízení střídavých motorů s vyšší frekvencí vede k extrémně vysoké hospodárnosti vozíků", pochvaluje si Stefan Pfetsch. Umístěním elektroniky ve vozíku bylo možné zkrátit délku vedení na minimum. Co nejpřímější spojení jednotlivých komponent s hydraulickým blokem navíc umožnilo ušetřit na hydraulických hadicových vedeních.
„Linie S" pro použití v obzvláště náročných podmínkách uvnitř i venku
Poprvé představovaná „linie S" jistě zaujme novinkou - programem vozíku s těžištěm nákladu rozšířeným na 600 mm, které znamená výrazné zvýšení zbytkové nosnosti. „Můžeme tudíž bez problémů používat i velmi náročná přídavná zařízení", dodává Stefan Pfetsch. Nová
linie S" je vybavena markantně robustní řídící nápravou a většími koly a je tak speciálně koncipovaná pro použití ve venkovních prostorách. Tato větší robustnost se uplatní především při náročných překládkách a použití v celkově náročných podmínkách ve vnitřních i vnějších prostorách.
Vozíky EFG S50s disponují parametrickým řízením (volitelně pro EFG 535-550) založeném na elektrickém řízení. Díky tomuto systému se dynamické chování řízení reguluje podle nastaveného programu pojezdu. Slovy Stefana Pfetsche: „Vedle dalších ověřených vylepšení efektivity vozíků si může řidič užívat mimořádně precizní techniky řízení."
Jednotný systém výměny baterie pro všechny čelní elektrické vozíky
Baterie 80 V této generace vozíků je v případě potřeby možné díky jednoduchému systému výměny baterie vyměnit velmi snadno a rychle. Za tímto účelem byl osvědčený adaptér SnapFit, tj. zařízení sloužící k upevnění baterie, spojen s Jungheinrich koncepcí bateriového vozíku. Díky zařízení SnapFit disponuje společnost Jungheinrich jednotným systémem na výměnu baterií 48 až 80 V pro všechny čelní elektrické vozíky, který lze kombinovat s libovolným, běžně dostupným nízkozdvižným vozíkem Jungheinrich, na který se baterie nakládá. „Díky tomuto jednoduchému a flexibilnímu volitelnému příslušenství se výrazně zvyšuje hospodárnost i u výměny baterie", říká Stefan Pfetsch.
Pět individuálně volitelných pracovních programů, resp. programů pojezdu nabízí uživateli velmi dobré přizpůsobení každému typu použití. Spotřeba energie u vozíků konstrukční řady 5 se přitom drží konstantně na minimální úrovni. „I toto je podstatný charakteristický znak principu Pure Energy společnosti Jungheinrich", zdůrazňuje Stefan Pfetsch.
RSS Sitemap Trends Zásady ochrany osobních údajů Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2023. Všechna práva vyhrazena.