Inzerce
Google překladač: English Deutsch
T+T 4/2009

Společnost Toyota Material Handling Europe (TMHE) uvádí na trh novou generaci retraků řady BT Reflex a úspěšně tak navazuje na tradici znamenitých vozíků dodávaných v minulých letech. Úplně nová řada vozíků BT Reflex byla důkladně inovována a navržena tak, aby svým promyšleným technickým řešením a ergonomickým designem splňovala rostoucí nároky a potřeby zákazníků po celé Evropě.

"Retraky BT již po desetiletí vytvářejí průmyslové normy a nastavují kvalitativní kritéria v oblasti inovací a výkonových parametrů. Společnost BT jako první zavedla 360° řízení či unikátní naklápěcí kabinu," říká Andrew Elliot, výkonný viceprezident pro marketing společnosti TMHE.

Celý článek...

Inzerce
T+T 4/2009

Linde Material Handling Česká republika rozšířila nabídku skladové manipulační techniky o dvě nové výrobní řady: nízkozdvižné ručně vedené vozíky s nosností 1,6, 1,8 a 2t s označením Linde T16, T18 a T20 a čtyři nové vysokozdvižné ručně vedené vozíky s nosností 1 a 1,2 tuny s označením Linde L10B, L10, L12, L12i. Nové modely navazují na prověřené charakteristiky starších modelů a doplňují je o celou škálu technických inovací. Díky tomu dosahují nové modely vozíků šesti procentního nárůstu výkonu při dvaceti procentním snížení spotřebované energie ve srovnání s předchozími modely.

Celý článek...

T+T 4/2009

Hybridní technologie: palety se zvedají a náklady klesají. STILL, přední poskytovatel inteligentního řízení intralogistiky, v neztenčené míře pokračuje v produktové ofenzivě. Nové plynové/dieselové vysokozdvižné vozíky modelové řady RX 70 s nosnostmi 1,6 až 2,0 tuny stanovují měřítka v efektivitě a ohleduplnosti k životnímu prostředí. V pracovním cyklu dle VDI 2198 potřebuje vozík RX 70 pouhé 2,0 litry nafty na hodinu. Má tedy nejnižší spotřebu ve své třídě. Vysokozdvižné vozíky RX 70-16/18/20 jsou prvními plynovými/dieselovými stroji vybavenými programem úspory energie STILL Blue-Q. S režimem Blue-Q může nyní i řidič cíleně snížovat spotřebu energie. Již tak velmi nízkou spotřebu lze snížit až o dalších 10 procent. Při rozdílech ve spotřebě oproti konkurenci o jeden litr to znamená za 5 let úsporu kolem 5 000 EUR (1 EURO/litr×1 000 motohodin/rok×5 let).

Celý článek...

T+T 4/2009

Ruční řetězový kladkostroj YALELIFT 360. Tento kladkostroj je použitelný pro nosnosti v rozsahu 500–10 000 kg. U zmíněného produktu došlo k zásadní inovaci. Ruční řetězové kladkostroje patří mezi standardní zvedací zařízení a zdálo by se, že již není co zdokonalovat.

Řešení pro dílny v malých a středních podnicích
Firma YALE v rámci inovace přišla se zajímavým řešením. Inovované konstrukční řešení vedení řetězu ručního pohonu je otočné o 360° a umožňuje tak použití kladkostroje ve všech polohách a z každé pozice. Díky flexibilní pracovní pozici už nemusí obsluha pracovat v prostoru ohroženém břemenem, což znamená větší bezpečnost práce.

Celý článek...

T+T 4/2009

Třeba právě tak by mohlo znít heslo zákazníka nebo uživatele, který změnil způsob ovládání svého jeřábu nebo jiného manipulačního zařízení a rozhodl se pro aplikaci rádiového dálkového ovládání. Výhody této volby jsou jednoznačné: snadná instalace, flexibilita použití, volnost pohybu a v konečném efektu také zvýšení bezpečnosti obsluhy zdvihacího zařízení.

Celý článek...

T+T 4/2009

Americká literatura je plná hrdinů, kteří začali „se dvěma dolary v kapse“ a vlastní pílí se vypracovali na milionáře. V našich středoevropských podmínkách takových lidí bohužel mnoho nepotkáme. Mezi čestné výjimky bezesporu patří zakladatelé a majitelé martinské strojařské firmy KPK, pánové Rhet Košábek a Ivan Salini, oba inženýři. Společnost KPK byla založena v roce 1993 a specializuje se na projektování, konstrukci, výrobu, montáž a servis zdvíhacích zařízení, jeřábů a skladových systémů.

Celý článek...

T+T 4/2009

Vychystávací vozíky Jungheinrich EKS 210/312, jejichž uvedení na trh je plánováno na únor 2009, budou vybaveny moderní technologií RFID (rádiový identifikační systém). Tato technologie umožňuje systému řízení skladu neustále sledovat přesnou polohu vozíku a automaticky jej navigovat na správné místo v uličce. Skladům to přináší výrazný zisk z hlediska flexibility a produktivity.

Celý článek...

T+T 4/2009

Provoz mostových jeřábů bývá jedním z klíčových prvků logistického řetězce v rámci podniku. Může jít o zavážení biopaliva do pecí, o zásobování výrobní linky materiálem, či např. o přeskládávání paliva z důvodů samovznícení. Uvedené aplikace mají jedno společné – není čas. I když jsou pohony dimenzovány na maximum, aby dle požadavků zákazníka byl materiál přepraven včas, vždy dojde ke kývání břemene. Lze nastavit rozjezdové a brzdné rampy měničů tak, aby ke kývání břemene docházelo minimálně; to je ovšem vždy vykoupeno vyšším transportním časem. Mechanická stabilizace břemene pomocí jiného způsobu lanování jeřábu, případně pomocí teleskopického tubusu je také možné řešení, ovšem drahé. U sypkých materiálů drapák mostového jeřábu nabírá materiál z boku nasypaného kužele čímž se zvětšuje možnost rozkyvu břemene. A výsledný efekt vůbec nemusí splňovat představy zákazníka o transportním času břemene.

Celý článek...

T+T 4/2009

Jednoduchá obsluha, úspora času i peněz, přesnost, to jsou jen některé z výhod, které břemenové magnety vyráběné firmou Walker Magnetics přinášejí ocelárnám, hutním skladům a vlastně kterémukoliv podniku, v jehož provozu se pracuje s ocelí. Možností, jak manipulovat s těžkými ocelovými břemeny, je více. Magnety ovšem představují moderní prostředek se snadnou obsluhou a zároveň příznivou cenou. Jejich konstrukce není zbytečně složitá – a od toho se odvíjí vysoká spolehlivost!

Celý článek...

Provoz mostových jeřábů bývá jedním z klíčových prvků logistického řetězce v rámci podniku. Může jít o zavážení biopaliva do pecí, o zásobování výrobní linky materiálem, či např. o přeskládávání paliva z důvodů samovznícení. Uvedené aplikace mají jedno společné – není čas. I když jsou pohony dimenzovány na maximum, aby dle požadavků zákazníka byl materiál přepraven včas, vždy dojde ke kývání břemene. Lze nastavit rozjezdové a brzdné rampy měničů tak, aby ke kývání břemene docházelo minimálně; to je ovšem vždy vykoupeno vyšším transportním časem. Mechanická stabilizace břemene pomocí jiného způsobu lanování jeřábu, případně pomocí teleskopického tubusu je také možné řešení, ovšem drahé. U sypkých materiálů drapák mostového jeřábu nabírá materiál z boku nasypaného kužele čímž se zvětšuje možnost rozkyvu břemene. A výsledný efekt vůbec nemusí splňovat představy zákazníka o transportním času břemene.

Celý článek...

T+T 1-2/2009

Největší český velkoobchod papírem a papírenským zbožím, firma Ospap, působí na našem trhu již 51. rokem. V roce 1991 prošla firma Ospap privatizací a stala se postupně součástí několika nadnárodních skupin. Od roku 2003 je většinovým vlastníkem společnosti Ospap australská skupina PaperlinX, která je třetím největším obchodníkem s papírem na světě.
Koncepční zpracování trhu, know-how nadnárodní společnosti a logistika na evropské úrovni směřuje k jasnému cíli – zdokonalování servisu a budování pověsti spolehlivého partnera. Ospap dodává svým zákazníkům kvalitní zboží zahraniční i tuzemské provenience a je certifikován normou Systému řízení jakosti ISO 9002.

Celý článek...

Inzerce

Kalendář akcí

<<  Červen 2019  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
2430

Odběr novinek


Technika News
StreamTech.tv News

..