Prosadit se na světovém trhu ICT a expandovat na vyspělé národní trhy, kterými jsou zejména Německo, Velká Británie a zámoří, je velice obtížné a pro jednotlivé české ICT firmy až nemožné. Oblast IT je z hlediska prezentace a marketingových dovedností jednou z nejnáročnějších. CzechTrade cílenou podporu tohoto obtížného, avšak prestižního a perspektivního odvětví, začal před 5 lety v Německu, kde se české firmy představily poprvé na veletrhu SYSTEMS Mnichov. Dalších významným krokem byla spolupráce při založení ICT aliance, která od října letošního roku proměnila ve sdružení právnických osob s cílem sjednotit české IT a telekomunikační společnosti a ve spolupráci s CzechTrade je cíleně propagovat v zahraničí. Na podporu českého ICT sektoru již CzechTrade uspořádal řadu kontaktních seminářů v zahraničí – např. ve Velké Británii, Holandsku, Skandinávii, USA či Rakousku. Popáté se české IT firmy budou prezentovat ve dnech 24. – 28. října ve společné expozici na prestižním místě v rámci veletrhu Systems v Mnichově. Zahraniční studie umisťují šance českých firem zejména v oblasti outsourcingu do absolutní světové špičky za současnou IT velmoc v této oblasti, Indii.

                    
                    
Každá myšlenka se stává geniální, pokud je její realizace dovedena k dokonalosti. Tímto heslem se bezezbytku řídí i pracovníci firmy Bosch při navrhování a vývoji nových domácích spotřebičů. Preciznost a důslednost jejich práce dokazují již mnohé vyrobené spotřebiče. Nyní máte například možnost poznat další plod jejich snažení – světovou novinku v podobě bezdrátového tyčového mixéru Bosch „mixxo“.
Tandem Invex–Digitex se podle pořadatele osvědčil. Patnáctý Invex byl víc než kdy předtím určen profesionálům a zástupcům malého a středního podnikání. Premiérový Digitex přivedl na výstaviště desetitisíce zájemců o spotřební elektroniku a fanoušků digitální zábavy. Celkový počet vystavovatelů vzrostl o sedm procent a zvýšil se také zájem zahraničí, odkud přijela pětina vystavovatelů (meziroční nárůst o 14 procent). Jen za první tři dny se na pokladnách zaregistrovalo přes sedm tisíc zahraničních návštěvníků ze 30 zemí, tj. téměř devět procent z celkového počtu.
Dne 11. listopadu 2005 proběhne od 14:00 do 16:00 hod. v rámci výstavy For Arch 2005 seminář na téma „Solární energie – možnosti využití pro ohřev vody, přitápění a výrobu elektřiny“ pořádaný sdružením Energy Centre České Budějovice a akciovou společností ABF. Seminář se bude konat v Kruhovém sále DK Metropol a je určen odborníkům i zájemcům z řad veřejnosti.
V této chvíli se zdá být malým obchodním segmentem, ale zaznamenává působivý růst a slibuje ještě větší rozvoj do budoucna. Obchodní oddělení Profesionální systémy Blaupunkt se během posledních několika málo let postupně vyvíjelo a nyní ukazuje dobré vyhlídky na nových trzích. Jde o segment produktů pro užitková vozidla. Značka Blaupunkt již vévodí trhu výbavy kamionů a autobusů audio a videosoustavami i navigačními systémy.
V Praze začíná třídenní mezinárodní konference o centrech na podporu zákazníků (Offshore Customer Management International Conference). Organizátoři dali tentokrát Česku přednost i před tradiční offshoringovou velmocí – Indií.
SFAMEX je 20. specializovaná výstava IT, ekonomických a specializovaných SW, ERP, internetového obchodování, odborné literatury a vzdělávání, počítačové techniky, mobilních řešení, která se koná ve dnech 8.  -  11. listopadu 2005 v Praze ve Veletržním paláci.
Vision 2005 je Mezinárodní odborný veletrh průmyslového zpracování obrazu a identifikačních technologií, který se koná ve dnech 8.  - 10. listopadu 2005 ve Stuttgartu v Německu. 
                
                






