Firma t-support vydala příručku Průvodce řešení pro nástrojaře aneb Jak vyzrát nad návrhem nástrojů. Autoři se snaží odpovědět na otázku, jak se dá vylepšit celý proces od nabídky po dodávku nástroje zákazníkovi.
Cílem této brožury je seznámit nástrojaře s možnostmi dosažení vyšší produktivity při návrhu a etapách vývoje a výroby nástrojů, jak v oblasti lisování plechů, tak vstřikovacích forem. V současnosti, kdy je velký tlak od zákazníků na zkrácení časů vývoje a výroby formy (postupového nástroje) i nákladů na daný nástroj, je téměř existenční záležitostí být flexibilní nástrojárnou (tj. dokázat rychle reagovat na případné změny od zákazníka) a především vždy rychle a co nejpřesněji stanovit cenu nástroje již ve fázi zpracování nabídky.




Jednoduše: krabičku připojíte ke zdroji napětí, připojíte datový kabel přes RJ–45 a můžete si sednou do obýváku, na dvůr či kamkoli v blízkosti dosahu routeru a můžete pracovat, stahovat nebo pouze „být připojen“ (moje zkouška proběhla asi na vzdálenost 20 metrů, kdy jsem router připojil k pevnému kabelovému rozvodu v obýváku a na dvoře u krbu bez problému Outlookem komunikoval se světem).
Představte si, že dokážete nalézt, otevřít, seřadit, přesunout a prohlížet tisíce dokumentů pouhým dotykem prstu. A co třeba seřadit miliony dokumentů během několika hodin místo týdnů? Vědci společnosti Xerox vytvořili prototyp systému inteligentního prohlížení dokumentů, kdy uživatelé kolem velkého dotykového stolního displeje řadí dokumenty pouhým posouváním prstů po obrazovce.
Společnost IBM (NYSE: IBM) představila nové optimalizované systémy POWER7®. Nový Power 750 nabízí ještě vyšší výpočetní výkon než systém využitý počítačem Watson v soutěži Jeopardy!.
Ve dnech 4.- 6. dubna 2011 se uskutečnilo setkání prodejců technologického CAD/CAM systému GibbsCAM na Floridě ve městě Orlando. Na slavnostním večeru při příležitosti ocenění nejlepších světových prodejců získala ocenění „Honorable Mention for Most New Business, 2010“ i česká společnost technology-support s.r.o. za obchodní výsledky v roce 2010, a to za nejvyšší počet uzavřených obchodních kontraktů s novými zákazníky. „Toto ocenění nás zavazuje i pro další naši práci a je oceněním především přístupu a nasazení technických pracovníků naší firmy,“ řekl Ing. Vlastimil Staněk, jednatel společnosti technology-support s.r.o. „V minulém roce se nám vyplatilo zákazníkům od prvního setkání nelhat a snažit se přiblížit klady i zápory nasazení CAM řešení do jejich produkčních CNC výrob. Při obchodních jednáních se zákazníky, kteří již nějaké CAM řešení mají, jsou jednání věcná, protože už vědí co nechtějí, a to především v oblasti soustružnicko-frézovacích strojů. U zákazníků, kteří pořizují první CAM řešení, je to vždy těžší, protože málokdo si uvědomuje, že nekupuje pouze software, ale především znalosti lidí, kteří mu musí připravit postprocesory na míru jeho CNC obráběcím strojům a musí mu být „přítelem na telefonu“ pokaždé, když potřebuje poradit.“







