Konzervatismus českých firem se zatím příliš nemění. Každá z nich sice chce být online a mít vlastní fungující e-shop, není ale zatím příliš ochotná postupovat jednotlivé digitalizační kroky. Komunikace musí být co nejjednodušší, potřebná data dostupná odkudkoli – zní často požadavek od českých firem. Jejich zástupci si ale neuvědomují, co je potřeba udělat, aby vše do sebe zapadalo. Že nestačí do podniku nakoupit robota nebo tablety, ale že je nutné se podívat na celý výrobní proces a zároveň motivovat zaměstnance, aby se moderní technologie nebáli používat.
„My jsme historicky jako první přinesli tablety do výroby v Česku a ze zkušenosti s našimi zákazníky víme, jak důležitá je uživatelská jednoduchost, přirozenost. Pokud je jakákoli aplikace naprogramována co nejpřirozeněji, naučí se ji používat každý. Od svářeče po leteckého inženýra," říká Petr Kubíček, CEO společnosti B2A.