Dovolil jsem se informovat na několika nezávislých rovinách, diskutovat s odborníky, jak se zastánci elektromobility, tak s výrobci a hlavně servismeny tradičních dopravních prostředků. A velmi zjednodušeně, můj závěr je remíza (tedy pokud porovnáváme dopravní prostředky srovnatelného stáří a třídy). Kdesi jsem zaslech, že elektromobily mají větší ekologické zatížení díky opotřebení větších pneumatik. Je to trošku omyl, protože přece nemůžeme poměřovat Teslu X s pneumatikami 295/35 R22 s pneu Škody Rapid 195/65 R15... Co však má smysl porovnávat ekologická zátěž vozu od začátku výroby, před používání až po vyřazení z provozu = sešrotování. Tady si troufám říct, že pro elektro auta zatím nemáme moc pádných důkazů. No sám jsem zvědavý na vývoj roků budoucích? Je vodík dalším řešením?
RSS Sitemap Trends Zásady ochrany osobních údajů Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2023. Všechna práva vyhrazena.