Brusky na klikové hřídele typu JUCRANK byly rozšířeny o jednu velikostní řadu.
Firma JUNKER představuje s produktem posledního vývoje, bruskou JUCRANK 6000 koncept stroje pro současné opracování hlavních ložisek a/nebo ojničních čepů na klikových hřídelích se 2 brousícími vřeteníky.
Nejen u faktorů jako je "rychlost" a "tvarová přesnost" je JUNKER napřed: inteligentní CNC řízený přívod chladicí kapaliny zaručuje - dokonce i během brusného procesu - dokonalé chlazení v místě styku ( bodu ) brusného kotouče s obrobkem.
ALL INCLUSIVE:
- vysokorychlostní broušení s CBN brusivem
- automatická korekce tvaru ojničních čepů na stroji
- oboustranný pohon obrobku se synchronizací pro eliminaci zkroucení obrobku
- osa X s hydrostatickým uložením a s hydrostatickým kuličkovým šroubem
- jednotný obslužný panel pro všechny stroje: JUNKER Operator Panel EJ-OP
S bruskami na klikové hřídele konstrukční řady JUCRANK nabízí firma JUNKER mnohostranné řešení pro kompletní opracování zalomených hřídelí. Typové spektrum pokrývá všechny typy zalomených hřídelí v oblasti automobilového průmyslu, osobních a nákladních vozů, od jednoválců až po dvanáctiválce. Pro jednotlivé typy JUCRANKu se dimenzují a instalují různé platformy a různé uspořádání brusných vřeteníků v závislosti na druhu opracování a požadovaném množství produkce.
www.junker.cz

PENTACUT nový typ destičky s 5 řeznými hranami pro mělké zapichování, upichování a podélné soustružení. Nový utvařeč typu - J.
Malé obráběcí centrum YT-300F je pro obrábění vysokými řeznými rychlostmi v menších a tvarově složitých dílcích. Automatická výměna nástrojů ze zásobníku pro 10 nástrojů umožňuje výrobu v automatickém cyklu. Základem stroje jsou litinové díly (Meehanite) s kalenými a broušenými kluznými plochami obloženými hmotou Turcite pro lepší kluzné vlastnosti a životnost. Předpjaté kuličkové šrouby používají pro vyšší přesnost dvojité matice.Všechny modely jsou vyráběny v souladu s normami CE. Jsou vybaveny řídicím systémem "FAGOR 8055A" rozsah pojezdů: osaX 300, osaY 300, osaZ 400.
Je naší milou povinností Vás seznámit s naprostou novinkou z oblasti indukčního ohřevu ložisek a jiných kovových součástí. Indukční ohřívač TIH 030m je postaven na nové technologii stejně jako například TIH 070m. Jedná se o nejmodernější přístroj ve své kategorii, splňující nejnáročnější nároky na rychlost a ekonomiku ohřevu ložisek a jiných kovových částí do hmotnosti 40kg.
JUNKER nabízí moderní koncept stroje pro optimální opracování měkkých
i kalených materiálů.Kombinace soustružení, broušení, radiálního vrtání, honování - to vše v jednom stroji. ALLROUNDER představuje flexibilní a hospodárný koncept stroje s vysokou kvalitou u kompletního obrábění součástek. Počet os je variabilní a může dosahovat počtu až 10 os. HARDPOINT 300 nabízí plně automatizované synchronní obrábění komplexní geometrie obrobků s průměrem až cca.80 mm a délkou 80 mm, s vysokou koaxiální přesností mohou být opracovány přední i zadní strany.
ISCAR zdokonalil svoji řadu bočních nástrojů plungers pro obrábění hlubokých dutin. Nový systém je velmi efektivní a ekonomický právě při těchto aplikacích, kdy boční hluboká stěna je přímá nebo se sklonem. Systém sám se vyznačuje vysokou stabilitou, navíc umocněnou eliminací radiálního namáhání nástroje.
Generace šroubů Taptite 2000 se speciálním závitem zaobleného trojhranného průřezu, vyráběných firmou Arnold Umformtechnik GmbH&CoKG, prokazatelně poskytuje zásadní přínos ke snížení nákladů v oblasti systému "spojovacích prvků". Aktuální výzkumy odborníků na techniku spojování z Forchtenbergu prokazují, že je možno nalézt velké úspory hlavně v oblasti technologie přípravy otvoru pro šroub. Právě zde využijete Taptite 2000 v celé šíři jak technické, tak ekonomické výhody své konstrukce. Ze zkušenosti víme, že je možno takto ušetřit až 70 procent nákladů na šroubová spojení. Podle výsledků různých výzkumů víme, že 85 procent celkových nákladů na běžné šroubové spojení jsou vedlejší náklady na činnosti jako vrtání, řezání závitu, kontrola nástroje nebo čištění pracoviště. Jen 15 procent celkových nákladů jsou náklady na samotný spojovací prvek.
Pro opracování menších obrobků v oblasti automobilového průmyslu, především u osobních vozů, firma JUNKER Maschinen Nordrach nabízí zajímavou alternativu k paralelnímu opracování se dvěmi vedeními na jednom obrobku. S novým "brousicím centrem" JUFLEX je možné synchronním opracováním bez nebezpečí kolize se dvěmi vřeteníky ve dvou cyklech broušení dosáhnout dvojnásobného výkonu oproti zprvu uvedenému postupu.
Bahco uvádí na trh chytrý držák matic, kterým lze přidržet matice a šrouby v očku i v plochém klíči na matice o rozměrech 10 mm až 19 mm. Držák matic je vyroben z pružinové nerez ocele a vybaven vysoce účinným pohyblivým magnetem. Držák se snadno připojí k nářadí a přidržuje matici ve správné pozici. Toto nové příslušenství ocení mechanici obzvláště tehdy, když musí utáhnout matici nebo šroub v úzkém a nepohodlném prostoru.
Patentovaný Bahco držák matice lze lehce připevnit a použit. Držák matice se sevře přímo na rukojetí klíče proti očku nebo konci plochého klíče. Magnet přidržuje matici ve správné poloze v nářadí pokud je matice pevně uchycena závitem. Držák je velmi efektivní při práci v doopravdy úzkém prostoru , kdy nelze přichytit matici nebo šroub v odpovídající poloze.
Byla provedena řada testů a ze strany zúčastněných byly získány pouze kladné závěry, říká Magnus Alterot, marketingový manažer Bahco Verktyg AB. Navíc lze držák matice použit se stejným úspěchem při odšroubování matic. Tímto způsobem se vyvarujete rizika vypadnutí uvolněné matice.
Nový držák matice je označen Bahco NH 10-19, přičemž číslice znamenají rozměry klíčů pro které je nástavec vhodný.
Náš nový držák matice nahradí provizorní řešení jako - přelepení páskou, ocelový drát nebo mazání matice, říká Magnus Alterot.
Nový držák matice je bez příplatku zahrnut do sady kombinovaných klíčů řady 111M, jako část kampaně zdůrazňující změnu názvu značky Balzer na Bahco.
Funkce automatického programování v MAPPS II snižuje čas potřebný ke tvorbě programu. K základním prvkům programu patří menu s funkcemi navrtávání, vrtání, frézování, soustružení, vytváření tvarových zápichů, závitování, vytváření kontur, vystružování atd. Pomocí funkcí lze snadno naprogramovat ostrůvky, kapsy, tvarové drážky a podobně. Funkce frézování na soustruhu je podporována pomocí obrábění na stroji s Y osou.
MAPPS II pracuje v prostředí podobném osobnímu počítači. Systém, který má na pozadí Microsoft Windows XP, používá funkci rychlého načtení naposledy použitých dat. MAPPS II byl navržen pro intuitivní a jednoduchou komunikaci s uživatelem. Správa programů je řešena co nejjednoduššeji a umožňuje třídit programy podle různých faktorů podle preference zákazníka (číslo programu, datum, velikost, komentář).
Pracovní prostoje byly zredukovány, funkce jsou jednodušší. Status vypnuto/zapnuto na snímačích může být kontrolován spolu s nákresem přímo na panelu stroje, aniž by bylo nutno hledat v příručkách. Oblasti vyžadující údržbu jsou systémem monitorovány a eventuální nutnost zákroku je včas systémem avizováno.
Pro více informací kontaktujte
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
Time is money - neboli čas jsou peníze a toto rčení platí dvojnásob u velkosériové výroby malých součástí, kde cyklové časy jsou velmi krátké a tudíž frekvence zakládání nových polotovarů dílů je vysoká a kde je současně potřeba redukovat vedlejší strojní časy na minimum.
MDC500 je vysoceprodukční a současně flexibilní vrtací, závitovací a frézovací centrum pro sériovou výrobu. Pracovní pojezdy stroje v x,y,z - 305x255x305 mm. Ke zkrácení vedlejších časů výrazně přispívá: automatický otočný výměník palet s časem výměny obou palet za 1,9 sek. (na jedné paletě v pracovním prostoru se obrábí a současně na druhé obsluha paralelně vyměňuje obrobený díl za nový polotovar), rychloposuvy do 51 m/min, zrychlení v osách 0,8 g, čas výměny nástroje 2,8 sek (celkem 24+1 nástrojů). Dynamické vřeteno má k dispozici 10.000 popř. 15.000 ot/min, upínací kužel ISO40. Nádrž chladící kapaliny o objemu 410 litrů je integrovaná v základu stroje a chladící emulze je dopravováno vysokotlakým čerpadlem.
A cena - tak jak je u Haase zvykem, velmi příznivá (na poptávku).







