Metodické rámce typu ITIL®, COBIT®, ISO/IEC 20000, SFIA, Six SigmaTM přináší do oblasti řízení IT nový pohled na termín kvalita IT služeb.Tradiční pohled, zaměřený na použití moderních IT technologií nemusí být garancí kvalitního fungování IT z perspektivy uživatelů IT, kvality z pohledu managementu nebo v souladu s aktuálními potřebami byznysu. Konference SDFI 2013 navazuje na velmi pozitivně hodnocený ročník 2012, kdy hlavním tématem byl IT Service desk. Role service desku je však třeba vnímat v širším kontextu, v kontextu kompletního dodávání IT služeb, tedy i oblastí IT Service Delivery.
Na rozdíl od jiných konferencí jsou rečníci téměř výhradně zvoleni mezi „praktikanty" (practitioners) dodávání IT služeb, nejčastěji internímu zákazníkovi. Uslyšíte a uvidíte, jak je kvalita IT služeb řízena a měřena napříč celým spektrem společností – od velkých zahraničních korporací, přes soukromé společnosti, samosprávu i menší společnosti, kde IT není ve středu pozornosti managementu. Mezi řečníky budou i hosté ze zahraničí, z renomovaných společností, takže budete mít unikátní příležitost nahlédnout podrobněji do záměrů IT v globálně působících korporací.
Konference je určena pro členy managementu společností, vedoucí IT i střední management. Zahraniční řečníci budou prezentovat v angličtině.
Cílová skupina
Člen managementu se zodpovědností za IT, CFO, CIO, IT Manager, Service Delivery manager, Service Level Manager, IT Operations management.
RSS Sitemap Trends Zásady ochrany osobních údajů Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2023. Všechna práva vyhrazena.