Google překladač: English Deutsch
Inzerce

toyotata.jpgSpolečnost Tenneco dnes oznámila, že bude dodávat filtry pevných částic pro vznětové motory (DPF), které budou použity pro modernizaci kompletní nabídky dieslových automobilů společnosti Toyota Motor Europe (TME) v Evropě. Společnost Tenneco začala s výrobou filtrů ve svém výrobním závodě v polském Rybniku poté, co v předchozích

šesti měsících usilovně pracovala na jejich vývoji a technickém provedení v zastoupení výrobců originálního příslušenství z Japonska. Mark P. Frissora, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Tenneco Inc., řekl: "To, že se nám podařilo získat tuto důležitou zakázku, je důkazem úsilí společnosti Tenneco o co nejlepší design, cenu, nejvyšší kvalitu a spolehlivé dodávky." Program pro společnost Toyota byl dokončen v rekordním čase, od návrhu po realizaci, analýzu napětí a analýzu konečného počtu prvků (Finite Element Analysis (FEA), až po výrobu prototypu, analýzu způsobů a účinků selhání (Failure Modes & Effects Analysis (FMEA), industrializaci, vzorkování, výzkum a vývoj a výrobní audity společnosti TMC z Japonska. "Rozhodli jsme se pro Polsko, aby byly filtry pevných částic pro automobily navrhovány a vyráběny právě zde. Díky tomu budeme moci nabízet špičkové produkty velmi rychle a za rozumnou cenu," řekl Frissora. Společnost Tenneco bude vyrábět celý výfukový systém, včetně filtrů pevných částic pro část výrobní řady vozů Toyota, a rovněž bude dodávat jednotky
filtrů jako dodavatel druhé úrovně(Tier 2) pro společnosti Sango a Arvin Meritor, aby byla zajištěna rovnováha. Celá transakce zahrnuje koordinaci globálního dodavatelského řetězce se součástkami, které pochází z Japonska, Německa, Velké Británie, Turecka a Polska. Stejně jako řízení logistiky a dodavatelů první, druhé a třetí úrovně v celosvětovém měřítku. Filtry pevných částic pro aplikace originálního příslušenství zachycují pevné částice ze spalin dieslových motorů v uzavřeném systému. Když prochází plyny obsahující pevné částice skrz stěny filtru, jsou tyto částice zachyceny a zůstávají ve filtru. Při procesu regenerace, který spouští systém řízení motoru, jsou zachycené částice (výfukové saze)
spáleny, buď pomocí přísad v palivu nebo pomocí katalytického povrchu filtru. Celkové čištění filtrů nebo jejich výměna se provádí v servisu v intervalech mezi 150 000 a 225 000 ujetými kilometry.
Filtry pevných částic pro originální náhradní díly pracují v otevřeném systému smyčky, kdy systém řízení motoru nijak neovlivňuje spalovací procesy ve filtru. Namísto toho je regenerace filtru zajišťována pomocí speciálního tvaru a povrchu filtru.
Výhodou otevřené smyčky - nebo pasivního systému - je, že při instalaci nemusí být kalibrovány. Technici ze společnosti Tenneco v Polsku a Německu úzce spolupracovali s odborníky na kontrolu emisí ze společnosti Toyota, aby překonali problémy s velikostí, hmotností a vhodným tvarem, a u upravených vozů minimalizovali hlučnost, vibrace a skřípavost (NVH). Společnost Tenneco byla jedním z prvních světových dodavatelů, kteří nabídli v sériové výrobě jak technologie filtrů pevných částic s přísadami, tak s katalyzátorem evropským výrobcům automobilů. Jako první začala s výrobou originálního příslušenství pro technologii filtrů pevných částic pro dieslové motory v roce 2000 ve spojení se společností PSA Peugeot-Citroen pro osobní vozy Citroen C5 a Peugeot 406 s dieslovým motorem. V současné době společnost dodává filtry pevných částic
společnostem DaimlerChrysler pro vozy Mercedes-Benz C-Class, E-Class a osobní vozy CLK, Jaguar S-Type, VW Sharan a vozy Audi A6 a A4. Společnost také pokračuje v dodávkách společnosti PSA na modelech nových vozů Peugeot 407, Peugeot 807, Citroen C5 a C8, Fiat Ulysse a Lancia Phedra. Internetové stránky: http://www.tenneco.com

Inzerce
Inzerce

Kalendář akcí

<<  Prosinec 2018  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Nejnovější akce

Odběr novinek


Technika News
StreamTech.tv News

..
Inzerce