Google překladač: English Deutsch

Internetová reklama podporující kampaň BESIPu „50 má smysl“ byla v hodnocení marketingového časopisu Strategie určena za druhou nejlepší v měsíci květnu. Ministerstvo dopravy tak porazilo mnohem silnější zadavatele jako například VW,T-Mobile, Oskar, Eurotel, Sazka, Budvar, Prazdroj. Kampaň připravila reklamní agentura Young & Rubicam a na kreativě se výrazně podílel tým BESIPu ve složení Zuzana Ambrožová a Robert Šťastný.

50.jpg

Kampaň „50 má smysl“ již získala první místo v hodnocení billboardů a druhé místo v hodnocení televizních spotů.

Kalendář akcí

<<  Září 2025  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Odběr novinek

Newsletter T+Tnews

Zobrazit archiv T+T news