Google překladač: English Deutsch

50.jpgInternetová reklama podporující kampaň BESIPu „50 má smysl“ byla v hodnocení marketingového časopisu Strategie určena za druhou nejlepší v měsíci květnu. Ministerstvo dopravy tak porazilo mnohem silnější zadavatele jako například VW,T-Mobile, Oskar, Eurotel, Sazka, Budvar, Prazdroj. Kampaň připravila reklamní agentura Young & Rubicam a na kreativě se výrazně podílel tým BESIPu ve složení Zuzana Ambrožová a Robert Šťastný.

Kampaň „50 má smysl“ již získala první místo v hodnocení billboardů a druhé místo v hodnocení televizních spotů.
Inzerce
Inzerce
Inzerce

Kalendář akcí

<<  Únor 2019  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
25262728   
Nejnovější akce

Odběr novinek


Technika News
StreamTech.tv News

..
Inzerce