Google překladač: English Deutsch
Konecranes jeřáby

50.jpgInternetová reklama podporující kampaň BESIPu „50 má smysl“ byla v hodnocení marketingového časopisu Strategie určena za druhou nejlepší v měsíci květnu. Ministerstvo dopravy tak porazilo mnohem silnější zadavatele jako například VW,T-Mobile, Oskar, Eurotel, Sazka, Budvar, Prazdroj. Kampaň připravila reklamní agentura Young & Rubicam a na kreativě se výrazně podílel tým BESIPu ve složení Zuzana Ambrožová a Robert Šťastný.

Kampaň „50 má smysl“ již získala první místo v hodnocení billboardů a druhé místo v hodnocení televizních spotů.
Iscar_2020
Conrad

Kalendář akcí

<<  Říjen 2020  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Odběr novinek


Technika News
StreamTech.tv News

..
chinaplast 2021