Google překladač: English Deutsch

Internetová reklama podporující kampaň BESIPu „50 má smysl“ byla v hodnocení marketingového časopisu Strategie určena za druhou nejlepší v měsíci květnu. Ministerstvo dopravy tak porazilo mnohem silnější zadavatele jako například VW,T-Mobile, Oskar, Eurotel, Sazka, Budvar, Prazdroj. Kampaň připravila reklamní agentura Young & Rubicam a na kreativě se výrazně podílel tým BESIPu ve složení Zuzana Ambrožová a Robert Šťastný.

50.jpg

Kampaň „50 má smysl“ již získala první místo v hodnocení billboardů a druhé místo v hodnocení televizních spotů.

Kalendář akcí

<<  Prosinec 2024  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nejnovější akce

Žádné následující události

Odběr novinek

Newsletter T+Tnews

Zobrazit archiv T+T news