VW Sachsen v Německu je první automobilkou využívající CMT proces při sériové výrobě podvozků pro Bentley Continental a VW Phaëton. Díky použití této metody při svařování sloupků tvaru C ze tří dílů nestejné tloušťky, je třeba do procesu dodávat o 20 až 30 % méně tepla. Další výhodou CMT procesu je jeho bezrozstřikovost. Obě přednosti pak následně vedou ke snížení požadavků na upínání a logistiku a k odstranění nutnosti používat dokončovací technologie.
V dílnách společnosti VW Sachsen´s Mosel jsou vyráběny podvozky pro Phaëton VW 611 a Bentley 614. Vzhledem k tomu, že úroveň mechanizace při montáži nosných částí konstrukce není vysoká, je třeba zajistit velmi dobré propojení mezi lidskými zdroji a logistikou.RSS Sitemap Trends Zásady ochrany osobních údajů Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2023. Všechna práva vyhrazena.