Google překladač: English Deutsch

VW Sachsen v Německu je první automobilkou využívající CMT proces při sériové výrobě podvozků pro Bentley Continental a VW Phaëton. Díky použití této metody při svařování sloupků tvaru C ze tří dílů nestejné tloušťky, je třeba do procesu dodávat o 20 až 30 % méně tepla. Další výhodou CMT procesu je jeho bezrozstřikovost. Obě přednosti pak následně vedou ke snížení požadavků na upínání a logistiku a k odstranění nutnosti používat dokončovací technologie.

fronius_2_1.jpg

V dílnách společnosti VW Sachsen´s Mosel jsou vyráběny podvozky pro Phaëton VW 611 a Bentley 614. Vzhledem k tomu, že úroveň mechanizace při montáži nosných částí konstrukce není vysoká, je třeba zajistit velmi dobré propojení mezi lidskými zdroji a logistikou.
C–sloupek je velmi důležitou částí konstrukce, skládající se ze tří částí odlišné tloušťky. První díl je silný 1 mm, druhý 0,8 mm a třetí pak 1,7 mm. Kvalita jejich spojení je však velmi důležitá, a to ze dvou důvodů. Stabilita i vzhled musí být perfektní.
V tomto případě právě mohou být využity přednosti CMT svařování. Proces vyžaduje o 20 až 30 % méně tepla, a také spotřeba přídavného kovu je téměř poloviční. Výsledkem dosažených omezení je i celkové zkrácení času nutného pro výrobu C–sloupku.
CMT proces je bezrozstřikový, což je jeho další velkou výhodou. Je tak na minimum zkrácen i čas potřebný k odstraňování navařených kapek z konstrukcí luxusních vozů. Použití CMT metody navíc znamená dosažení vyšší přesnosti a rychlosti svařování.
www.fronius.cz

Kalendář akcí

<<  Září 2024  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
Nejnovější akce

Žádné následující události

Odběr novinek

Newsletter T+Tnews

Zobrazit archiv T+T news