ČESTNÉ UZNÁNÍ AMPER 2013
IQRF Smart House je technologie určená výrobcům elektrických zařízení a systémovým integrátorům. Technologie umožňuje rozšíření stávajících produktů o bezdrátovou komunikaci a jejich propojení do větších systémů inteligentních domů. Hlavní výhodou je rychlá a snadná implementace bezdrátové komunikace do jakéhokoliv zařízení, bez nutnosti programování a bez znalosti RF. Díky tomu se mohou výrobci soustředit na své know-how, bez náročného vývoje bezdrátového řešení. Pro inspiraci zákazníků byly vytvořeny aplikační příklady základních prvků domácí automatizace včetně kompletní výrobní dokumentace. Navíc je připraveno také několik zajímavých prvků pro automatizaci budov.


ČESTNÉ UZNÁNÍ AMPER 2013
ZLATÝ AMPER 2013
Datamatrix kódy o nejčastěji požadované velikosti 4×4 mm zvládají hravě. Vysoká rychlost produkce je zaručena kompletním rozsahem laserových výkonů od 10W až do 150W. Nechte si představit celou řadu vláknových, zelených a UV Solaris eSolarMark laserů na výstavě AMPER Brno. Leonardo technology najdete ve dvou stáncích s novinkami:
LMT Lab Days (22.-23. února 2013 v Chicagu) představují největší mezinárodní setkání komunity zubních laboratoří v Severní Americe. Účastníci se mohli seznámit s nejnovější verzí pokročilého CAM softwaru WorkNC Dental pro frézování zubních komponent, který má pomoci zajistit laboratořím nejnižší náklady na frézování kvalitních zubních protéz. Funkce jako multi-threading, paralelní zpracování a dávkové zpracování umožňují rychlé výpočty, zatímco uživatelské šablony a programová schémata částí pomáhají frézovat více dílů z jednoho bloku materiálu.
Pokud jste si oblíbili boty od Nike, tak vězte, že nyní budou vznikat nejmodernější technologií za pomoci 3D tisku. Části podobných kopaček již byly vytvořeny – odpařovacím laserem (Vapor Laser Talon) ze super lehkého materiálu, kdy boty váží 159 gramů. Tyto boty jsou určeny k běhu na 100 metrů, protože tištěná podrážka dává atletům při běhu tu nejlepší polohu. Pro tvorbu podrážky Nike využívá 3D tiskovou technologii zvanou selektivní laserové slínování, které využívá lasery k tavení malých částí do 3D tvarů. Kdyby byl vytvořen design jakýmkoliv jiným způsobem, nebyly by boty, podle ředitele Nike pro inovace Shaneho Kohatsu, nikdy stejné.
Jen velice těžko byste v rámci České republiky hledali konferenci věnovanou bezpečnosti ICT s tak dlouhou tradicí a charakterem, jakým se může pochlubit konference Security. V únoru se konala již po jednadvacáté. Za dosavadní dobu své existence si vybudovala pevné postavení v kalendářích IT expertů a manažerů. Tři sta bezpečnostních manažerů a specialistů se 20. února sešlo v pražském Aquapalace hotelu, kde pro ně byl přichystán maraton přednášek a prezentací. Security 2013 byla již tradičně rozdělena na manažerskou a technickou sekci. Přednášky v obou sálech probíhaly zcela synchronně, takže každý návštěvník měl možnost vybrat si konkrétní prezentace, jež odpovídaly jeho zájmům.
Práci z domu či z terénu, neboli home či mobile office, využívá mnoho firem. Ušetří díky tomu peníze i čas zaměstnanců. Ne všechny společnosti si ovšem uvědomují, že je to práce s citlivými interními daty mimo prostředí firmy. A že tedy hrozí jejich zneužití nebo odcizení. Přinášíme vám přehled pěti rad, jak zabránit nejrizikovější situacím. Největší riziko pro firmu představuje situace, kdy zaměstnanec využívá k práci své vlastní vybavení. Tedy svůj počítač, notebook, tablet, mobilní telefon či USB disk. Tato zařízení jsou pak zcela mimo kontrolu firmy. „Uložená a zpracovávaná vnitrofiremní data leží v případě home office mimo chráněné prostředí firmy. V jakémkoliv množství a jakkoliv dlouho.
Sdílení informací o potravinách se spotřebiteli se stává velkým tématem, které zesiluje nejen se změnou chování zákazníků a rozvojem technologií, ale také s novými povinnostmi výrobců a prodejců s přijetím nové evropské směrnice 2011/1169/EU o poskytování informací o potravinách koncovým spotřebitelům. Díky využití lineárního čárového kódu, který obsahuje standardní GTIN, na obalu zboží a pomocí aplikace v chytrém telefonu lze zákazníkům sdělit vše potřebné. Přitom téměř dvě třetiny obchodníků a výrobců dnes vnímají čárový kód na obalu jen jako nosič informací pro logistiku.






