T+T Technika a trh 4/2016 - page 51

w w w . t e c h n i k a a t r h . c z
obrábění
l
tváření
l
svařování
49
Výzkum agentury Ipsos me-
zi návštěvníky a vystavova-
teli MSV v průběhu veletr-
hu ukázal, že akce posiluje
svou pozici v evropském
konkurenčním prostředí.
Mnoho účastníků veletrhu
se účastní jiných veletrž-
ních akcí, i tak ale 58 % vy-
stavovatelů (loni to bylo jen
48 %) a 46 % návštěvníků
považuje Strojírenský vele-
trh za nejdůležitější.
MSV jako marketingový nástroj
d
Potvrzuje se i pevné místo MSV jako marketingového nástroje
v marketingovém mixu vystavovatelů. Účast na veletrhu je dru-
hý nejvyužívanější marketingový nástroj (po firemních webo-
vých stránkách) a třetí nejefektivnější nástroj (po webových
stránkách, osobním prodeji).
Rozvoj veletrhu potvrzuje i fakt, že 79 % vystavovatelů a 82 %
návštěvníků se hodlá vrátit i na příští ročník. Jedním z důvodů je
i to, že 96 % vystavovatelů v průběhu akce navázalo konkrétní
kontakty s potenciálními zákazníky. Právě získávání kontaktů po-
važuje 82 % vystavovatelů za jeden z hlavních přínosů veletrhu.
33 % firem pak rozjednalo v průběhu veletrhu zakázky na vývoz.
K ochotě vracet se na veletrh přispívá i vysoká spokojenost
s odbornou úrovní veletrhu. 85 % návštěvníků ji hodnotí kladně,
vystavovatelé pak oceňují mimo jiné vysoký počet návštěvníků
na veletrhu.
Návštěvníci „dělají” správný veletrh
d
Veletrhu se přes vysoký podíl pravidelných účastníků stále daří
získávat pozornost těch nových. Letos zde bylo poprvé 16 % ná-
vštěvníků a 10 % vystavovatelů.
Zájem letos vzbudilo také nové téma veletrhu, Průmysl 4.0. 67 %
účastníků veletrhu navštívilo halu, která byla zaměřena na tuto
oblast. Stejný podíl respondentů považuje Průmysl 4.0 za pře-
lomovou strategii, která přinese do budoucna rozhodující kon-
kurenční výhodu.
Tomáš Macků, ředitel výzkumu a komunikace agentury Ipsos,
která realizuje výzkumy návštěvníků a vystavovatelů na MSV
nepřetržitě od roku 2008, k výsledku dodává: „Velmi povzbudi-
vý pro další rozvoj MSV je optimismus jak vystavovatelů, tak ná-
vštěvníků, co se týče rozvoje jejich firem. 72 % návštěvníků a 93 %
vystavovatelů očekává ve svých firmách růst v příštích 2 letech
vzhledem k situaci v oboru, což je jeden z důležitých předpo-
kladů i pro další růst významu MSV.“
Jen připomeňme, že Mezinárodní strojírenský veletrh 2016 se
bude konat v termínu 3.–7. 10. spolu s veletrhy IMT, WELDING,
FOND-EX, PLASTEX a PROFINTECH. Součástí bude také průře-
zový projekt Automatizace.
Soutěž
Productivity Trophy 2016
pořádá společnost
Blaser SWISSLUBE CZ
Firma Blaser Swisslube CZ i pro rok 2016 vyhlásila
soutěž Productivity Trophy v pěti kategoriích:
• člověk a životní prostředí
• optimalizace chladicích a mazacích látek
• optimalizace nástrojů
• zajištění funkčnosti procesu
• zvýšení produktivity
Cena výkonnosti je udělována za praktičnost
a nejpozoruhodnější výsledky dosažené zákazníky
Blaser Swisslube CZ. Soutěže se zúčastní firmy
z celé České republiky. Toto ocenění je
každoročně udělováno zákazníkům za nejvyšší
možnou prokazatelnou vícehodnotu.
Jihlavská 2, 664 41 Troubsko
tel.: 541 225 211, 541 226 046
tel./fax: 541 225 199
Blaser Swisslube je celosvětově působící společností v oblasti produkce chladicích, mazacích emulzí
a řezných olejů pro obrábění kovů. Nezávislá rodinná švýcarská firma byla založena v roce 1936.
Od té doby se rozrostla z malé firmy na globálního hráče. Dnes zaměstnává přes 500 lidí po celém
světě. Blaser Swisslube má zastoupení ve zhruba 60 zemích, v blízkosti svých zákazníků. Společnost
vyvíjí a vyrábí vysoce kvalitní produkty, díky nimž její zákazníci vyrábí s velkým úspěchem širokou
škálu produktů, od nejmenších součástek až po velké konstrukčních celky, doslova ve všech
průmyslových odvětvích.
Pro více informací prosím navštivte
inzerce
Představitelé firmy Blaser Swisslube při udělování cen
Dipl. Ing. Zdeněk Vlach a Hubert Westhauser
Prestiž
MSV
v očích firem
výrazně vzrostla
1...,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50 52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,...68
Powered by FlippingBook