Google překladač: English Deutsch

Společnost IBM (NYSE: IBM) oznámila první technologii samoobslužné pokladny svého druhu, která umožňuje zákazníkům nakupovat a platit nákupy prakticky kdekoli v obchodě. Toto nové samoobslužné pokladní řešení zvyšuje laťku samoobslužných možností pro zákazníky a zároveň umožňuje maloobchodníkům být flexibilní, zlepšovat zákaznické služby a upevňovat tak loajalitu zákazníků ke svým výrobkům.

Systém IBM AnyPlace Checkout je určen pro malé firmy a oddělení velkých podniků a představuje další zásadní krok v inovacích samoobslužných pokladen. Spojuje ultrakompaktní provedení úspěšného produktu IBM AnyPlace Kiosk s četnými možnostmi softwaru IBM pro samočinné odbavení a přináší tak klientům to nejlepší z obou světů.

Podle nedávného průzkumu nákupního chování mezi spotřebiteli uvedlo 10 procent nakupujících, kteří opustili obchod bez uskutečnění nákupu, jako rozhodující faktor dlouhé čekání u pokladny. A co je důležitější, spokojenost zákazníků, kteří musí čekat ve frontě déle než čtyři minuty, padá pod 80 procent.

Podle studie IHL Group 2007 o samoobslužném pokladním systému použilo samoobslužnou pokladnu již 98 procent respondentů, téměř 50 procent ji využilo více než 5x v předešlých letech a 72 procent tuto technologii na trhu ochotně akceptovalo. Tato studie zároveň udává, že v roce 2008 utratí zákazníci více než 230,7 miliard dolarů při transakcích u samoobslužných pokladen v maloobchodních prodejnách, což znamená nárůst o 28 procent oproti roku 2007.

Systém IBM AnyPlace Checkout rozšiřuje osvědčenou a úspěšnou produktovou řadu IBM Self-Checkout rozšířením schopnosti obchodníků o to, kdy a kde mohou nabízet samoobslužné transakce. Tento dosud ojedinělý produkt je druhou zásadní nabídkou v rámci smělé kampaně IBM zaměřené na spotřební služby. Zapadá do rostoucího portfolia samoobslužných prostředků IBM a obchodních partnerů pro různá odvětví včetně maloobchodu, pohostinství, cestovního ruchu a dopravy.

IBM AnyPlace Checkout přichází s novým pojetím samoobslužné pokladny, které nabízí maloobchodníkům nové funkce a flexibilitu. Umožňuje zákazníkům snadno a rychle načíst zakoupené zboží a zaplatit za ně. Nová samoobslužná jednotka nabízí řadu hardwarových a softwarových vylepšení, mezi která patří:

Malé rozměry: Jádro přístroje tvoří IBM AnyPlace Kiosk, takže nabízí jedny z nejmenších dostupných rozměrů samoobslužné pokladny, jež jsou atraktivní pro prodejny potravin a další obchody s omezenou prodejní plochou.

Přizpůsobitelný design krytu: Maloobchodníci mohou flexibilně využít nejrůznější typy vnějšího zpracování včetně přizpůsobených provedení od IBM Global Technology Services nebo nezávislých dodavatelů, které zapadnou do celkového designu obchodu.

Bezhotovostní platby: Tyto přístroje umožňují platbu pouze kreditní nebo debetní kartou, což urychluje transakce oproti příjmu a vracení bankovek a mincí. Zároveň to snižuje možnost, že by si nakupující zapomněli vzít vrácené peníze.

Spravovatelnost: Remote Management Agent (RMA), součást platformy IBM Store Integration Framework, umožňuje maloobchodníkům komplexně spravovat maloobchodní zařízení a aplikace vedle tradičních informačních technologií. V podnikovém prostředí mohou maloobchodníci systém vzdáleně konfigurovat a sledovat, distribuovat software, sledovat jednotlivá zařízení, určovat a diagnostikovat problémy.


ibm.com/cz

Kalendář akcí

<<  Říjen 2024  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Nejnovější akce

Žádné následující události

Odběr novinek

Newsletter T+Tnews

Zobrazit archiv T+T news