T+T Technika a trh 09/2015 - page 171

v lisu, ale i v jiných automatizačních systé-
mech. Naše výkonná jednotka je dobře chrá-
něná proti kapalinám a dalším substancím
přítomných při procesu tváření.
Panel
d
Kompaktní dotykový panel poslední ge-
nerace použitý k ovládání závitovací hlavy
zaručuje jednoduchou kontrolu v každém
kroku procesu. Poskytuje mnoho funkcí,
které z něj dělají inteligentní a intuitivní
nástroj.
Vzduchový dopravník
odpadu
d
Dopravník BRE50 zajišťu-
je pomocí pomalého po-
hybu vpřed a rychlého vzad posun (odpa-
dových) dílů. Pohon je zajištěn pouze
stlačeným vzduchem. Uplatnění nalezne
zejména při odstraňování odpadů, tran-
sportu kovových dílů, dále i v široké ob-
lasti použití od nástrojů a forem přes stro-
jírenský, potravinářský a farmaceutický
průmysl, až po průmysl obalové techniky
a montážní práce.
Booster
d
Násobič tlaku
pro dusík N
2
zvyšuje výstup-
ní tlak dusíku
z tlakové lahve,
takže je možné využít veškerý potřebný
dusík při výstupním tlaku až 250 barů.
Vinuté pružiny Super B Feder
d
Super B Feder pružiny tímto doplňují řadu
vysoce kvalitních produktů. Jedná se o 4 zá-
kladní barvy podle ISO 10243 a dále jednu
extra-lehkou a extra-těžkou řadu vinutých
pružin. Pružiny jsou na skladě v Česku.
B Wide Trading, s.r.o.
Vojtěšská 277/6
Nové Město 110 00 Praha 1
tel.: +420 702 069 820
O firmě BORDIGNON
d
Společnost Bordignon byla založena v roce
1958 a byla prvním producentem plyno-
vých pružin podle certifikátu ISO 9002
(dnes ISO 9001) pro její použití systému
kvality. Politikou naší společnosti je nabízet
nejvyšší kvalitu výrobků bez kompromisu
ve výkonu, spolehlivosti a bezpečnosti. Ni-
kdy nekončící výzkum nových a lepších ře-
šení a kvalitní zákaznický servis jsou nemé-
ně důležitým bodem naší strategie.
Funkce panelu
d
• Nastavit hloubku závitu.
• Nastavit rychlost závitování (počet
otáček za minutu), která zůstává
konstantní po celou dobu tváření.
Rychlost návratu závitníku je rychlejší
než při závitování, což optimalizuje
produkci.
• Automatické a velice rychlé přiblížení
závitníku k otvoru.
• Indikace hotového závitu
• Indikace minimálního a maximálního
točivého momentu.
• Nastavení pro levotočivý závit.
• Ukládání a načítání závitovacích
nastavení.
• Nastavení mazání závitování.
• Časové znázornění závitování.
Navíc panel zobrazuje problémy,
které mohou nastat, jako jsou:
• Otvor nenalezen.
• Maximální točivý moment dosažen.
• Minimální točivý moment nebyl
dosažen.
• Zlomení závitníku.
• Výměnu závitníku.
• Nízký stav oleje.
Mezi výhodami vzduchového
dopravníku jmenujme
d
• Velké maximální zatížení (50 kg).
• Snížená výška (27 mm)
• Malé rozměry.
• Minimální spotřeba vzduchu.
• Směr přepravy: klesavý, po rovině,
stoupavý.
• Odolný proti nerovnoměrnému
zatížení.
• Velmi tichý
• Nízké pořizovací náklady.
• Spolehlivý s dlouhou životností
• Bezúdržbový.
• Bez nutnosti mazání.
• Nepotřebuje elektrickou energii.
• Není nutná výměna pásu jako
u pásových dopravníků.
• Snadná montáž a použití.
• Snadné nastavení rychlosti pohybu
i v omezeném prostoru.
• Pracuje v jakékoliv poloze (náklon,
převrácení).
• Možnost zapojení více BRE 50 na
jeden dopravník.
• Při použití více BRE 50 paralelně na
jednom dopravníku, odpadá
maximální zátěž 50 kg.
• V souladu se směrnicí RoHS
o vlivu na životní prostředí.
• Na skladě v Praze.
Vzduchový dopravník odpadu
w w w . t e c h n i k a a t r h . c z
169
automatizace
l
převody
l
pohony
Dovolujeme si Vás pozvat na MSV 2015
14.–18.9. pavilon
G1
stánek
089
MSV 2015
1...,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170 172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,...192
Powered by FlippingBook