Google překladač: English Deutsch

Největší světová letecká společnost, německá Lufthansa, se rozhodla vybudovat nové centrum sdílených služeb v České republice. Nové, už desáté call centrum Lufthansy, bude umístěno v Brně a od 1. června tohoto roku bude obsluhovat zákazníky střední a východní Evropy. Práci v něm najde až sto lidí. Brněnské call centrum bude nabízet poradenství v oblasti letových řádů, doprovodných služeb, cen, poplatků, rezervací a prodeje letenek, informovat o programu Miles&More pro časté zákazníky, zprostředkovávat telefonické odbavení a získávat zpětnou vazbu. Tyto služby budou moci využívat rovněž cestovní kanceláře a skupiny turistů. Podle Lufthansy hraje po rozšíření Evropské unie region střední a východní Evropy velmi důležitou roli a právě projekt nového zákaznického centra je potřebám těchto trhů přímo šitý na míru. Odpovídá tomu i škála používaných jazyků - kromě povinné angličtiny bude totiž call centrum s názvem Global Telesales Brno komunikovat také v češtině, bulharštině, polštině, rumunštině, srbštině, chorvatštině, slovenštině, maďarštině, ruštině, ukrajinštině nebo němčině. Vytvoření call centra je součástí plánu společnosti do roku 2006 zdvojnásobit množství letů v regionu - už letos v létě Lufthansa nabídne 450 letů týdně do 14 destinací ve střední a východní Evropě.

Kalendář akcí

<<  Prosinec 2024  >>
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nejnovější akce

Žádné následující události

Odběr novinek

Newsletter T+Tnews

Zobrazit archiv T+T news