Dnešním dnem vstoupilo v platnost rozhodnutí Drážního úřadu (DU), kterým se povoluje zkušební provoz lokomotivy ES64F4 společnosti Siemens na tratích SŽDC. na tratích 1. a 2. koridoru, včetně jejich spojky. Dále se povolení týká pražského uzlu a tratí Dolní Žleb - Děčín východ a Praha - Praha-Uhříněves (nákladní terminál Praha). Hnací vozidlo ES64F4 je vysoce výkonná elektrická lokomotiva společnosti Siemens, která je určena především pro rychlou a výkonnou dálkovou nákladní dopravu. Maximální povolená rychlost lokomotivy je 140 km/h. Rozhodnutí DU je platné do 31.8.2010.
Prvním vlastníkem lokomotiv, který rozhodnutí plánuje využít, je společnost MRCE Dispolok, která se zabývá pronájmem hnacích kolejových vozidel a která dnes převzala od společnosti Siemens první z deseti zakoupených lokomotiv ES64F4-M – verze, která je určená pro provoz v zemích střední a východní Evropy.
Základní parametry lokomotivy ES64F4
Max. rychlost 140 km/h, volitelně 230 km/h
Trvalý výkon 6400 kW (AC)
Teplotní rozsah -30°C - +50°C
Hmotnost 87 tun
Schválení provozu např. Německo, Rakousko, Polsko, Itálie, Slovinsko, Chorvatsko, Švédsko
Více informací najdete na internetových adresách www.siemens.com a www.siemens.cz.
RSS Sitemap Trends Zásady ochrany osobních údajů Tvorba webových stránek Brno - Webservis © 2023. Všechna práva vyhrazena.