služby
l
IT podpora výroby
170
inzerce
12:10–12:30 Základy marketingu v době internetu
Přístup k informacím je díky internetu pro zákazníky tak otevřený, že staré marketingové
cesty zcela přestávají fungovat. Co znamenají zkratky SEO či PPC? Co očekávat od fi-
remního webu či e-shopu? A jaké další nástroje by se měly stát součástí vašeho marke-
tingového mixu?
Mgr. Miroslav Böhm
12:30–13:45 Oběd
13:45–14:15 Jak motivat lidi, aby respektovali procesy?
Výjimečný produkt ještě není zárukou úspěšné firmy. To, co činí úspěšné firmy opravdu
jedinečnými, jsou interní firemní procesy. Ty ale mohou být výjimečné pouze tehdy, po-
kud je zaměstnanci respektují a dodržují.
Ing. Pavel Motan
14:15–14:45 Tři modely cloudového provozu a jejich cenové srovnání
Cloud je aktuálně velmi skloňované slovo i ve firemních kruzích. Je ale opravdu levnější
než tradiční IT řešení? Jaké vlastně existují cloudové modely a jak obstojí v ekonomickém
srovnání?
Ing. Karel Stýblo
14:45–15:00 User-experience jako konkurenční výhoda
V rámci dnešního konkurenčního boje často rozhodují maličkosti. Uživatelský přístup
(nebo-li user-experience) se tak snadno může stát tou největší konkurenční výhodou, ja-
kou můžete svým zákazníkům nabídnout.
Mgr. Miroslav Böhm
15:00–15:15
Coffee break
15:15–15:55 Klíčové otázky při výběru ERP
ERP řešení stále více společností vnímá nejen jako příležitost k úklidu ve vlastních proce-
sech, ale také jako příležitost k růstu. Cesta ke zhodnocení potenciálu, které systémy na-
bízejí, však není jednoduchá.
Ing. Petr Schaffartzik
15:55–16:00
Zakončení
forum.k2.cz
inzerce