Page 32 - T+T_07-8_2013

Basic HTML Version

T+T
T e c h n i k a a t r h
9 / 2 0 1 3
Vozík vycházející z firemní filosofie tříkolo-
vých vozíků byl původně vyvinut pro potře-
by manipulace s velkými nosiči přepravek
s drůbeží. Podmínkami pro takové provozy
byla nízká průjezdní výška a malý poloměr
otáčení, což bylo beze zbytku splněno.
Rozsah použití se však neomezuje pou-
ze na tuto oblast, vozík se díky možnosti
uzávěrky všech tří bantamových kol o prů-
měru 910mm a stoupavosti 40% osvědčil
také ve velmi těžkých terénních podmín-
kách. Díky tříkolovému provedení má vo-
zík velmi malý poloměr otáčení. Je rychlý
a přesný v pohybech. S průjezdní výškou
pouhých 1 900mm a ší řkou 1 800mm je
schopen najíždět a manipulovat s břeme-
ny v podmínkách prostorově velmi omeze-
ných, např. i v námořních kontejnerech.
Vozíky jsou vyráběny v nosnostech 2 500
a 2 700 kg, s výškou zdvihu 3 150 mm,
bočním posuvem ± 150 mm, s otá-
čením nosné desky vidlic v rozsahu
± 30°, s dieselovými motory 44 a 74 kW,
s hydrostatickým hydraulickým systémem,
díky kterému odpadají často problema-
tické mechanické brzdy. Vozík zaujme
už na první pohled velmi zdařilým de-
signem, na který navazují skvělé jízdní
vlastnosti, technické zpracování a pro-
vozní spolehlivost.
Firma Mátl & Bula, spol. s r.o., která je vý-
hradním dovozcem pro výrobky značky
Combilift, zajišťuje také kompletní profe-
sionální servis po celém území ČR.
p
www.matl-bula.cz
TERÉNNÍ VYSOKOZDVIŽNÝ VOZÍK
COMBILIFT RT
Tak jak je u firmy Combilift dobrým zvykem, přichází
opět s novinkou. Tentokrát je to terénní čelní
vysokozdvižný vozík, který svými vlastnostmi posouvá
zvyklosti a zažitá pravidla do nových, v mnoha
ohledech nečekaných mezí.
30
manipulaèní technika
I
doprava
I
automobilový prùmysl